Richard Nedvěd

bavič | herec | kouzelník
Jazyky
Lokalita

Richard Nedvěd sice není moderátorem, ale jistě se stane ozdobou vaší akce. Richard Nedvěd začal s kouzlením v roce 1999 a o 9 let později roku 2008 se začal kouzlení věnovat profesionálně. Se svými stand-up comedy výstupy nejdříve vystupoval na kouzelnických soutěžích, barech a firemních akcích. Pro velký úspěch se časem objevil v pořadu Na stojáka kabelové televize HBO a později v soutěži Česko Slovensko má talent. Poté Richard přijal nabídku Jaroslava Kunce, který se stal jeho manažerem. Za povšimnutí stojí také reklamní kampaň pro T-Mobile, kde Richard svými stand-upy nabídl lidem výhody Kouzelných úterků. V roce 2011 se stal Richard Nedvěd patronem Handicap centra Srdce v Poděbradech, které pomáhá lidem se zdravotním a zejména mentálním postižením. Jako věrný čtenář časopisu Čtyřlístek, se Richard stal v roce 2012 kmotrem muzea Čtyřlístku v Doksech u Máchova jezera.

Mikromagie

Tento velmi oblíbený druh kouzel si v současné době nachází stále více příznivců. Jedná se o bezprostřední vystoupení, kdy kouzelník předvádí své umění bezprostředně před zraky diváků nebo přímo u jejich stolu. Po celou dobu diváci spolupracují s kouzelníkem. U mikromagie platí pravidlo, že „ruka musí být vždy rychlejší než oko“. Kouzla se předvádí většinou s kartami, mincemi, bankovkami, ale i s předměty denní potřeby, které diváci u sebe mají. Nikde není psáno, kolik diváků musí při tomto druhu vystoupení být. Nicméně platí, že čím více stolů, tím déle kouzelníkovi trvá, než obejde všechny klienty a pobaví je svými kouzly. Jelikož jde při mikromagii zejména o interakci s divákem samotným, vše je uvolněné a příjemné. Mikromagie je vhodná zejména na firemních akcích jako doplněk zábavy, při rautech či jiných společenských akcích. Doporučená délka vystoupení: dle počtu diváků 30–90 minut.

Stand-up comedy

Tento americký styl humoru předvádí kouzelník Richard Nedvěd zatím jako jediný v ČR. Jedná se o propojení kouzel, zábavy a gagů. Vystoupení je založeno převážně na interakci s divákem. Poprvé tento nový druh magie představil Richard Nedvěd divákům v pořadech NA STOJÁKA a následně v soutěži ČESKO SLOVENSKO MÁ TALENT, v němž si s touto „Trapnomagií“ vybojoval druhé místo. Cílem vystoupení je pobavit diváky, nikoliv je urazit nebo zesměšnit. Jediný, z koho si kouzelník Richard Nedvěd dělá legraci, je on sám. Pro tento druh vystoupení doporučujeme jeviště. Doporučená délka vystoupení: cca 20–23 minut (po dohodě lze na přání klienta do vystoupení zakomponovat prezentaci výrobku či služby).

One man show

Nový komponovaný pořad Richarda Nedvěda, v němž vystupuje jako kouzelník, humorista, trapnomág, iluzionista a klavírista. Kouzelnické a iluzionistické triky, v nichž Richard dosáhl bezmála dokonalosti, jsou v tomto pořadu propojeny s mluveným slovem (humorné příběhy, vtipy) a krátkými hudebními a písňovými výstupy. Komorní pojetí tohoto vystoupení vyžaduje divadelní prostředí. Délka pořadu: 61 minut (bez přestávky).

Reference

HBO Stand-up comedy Na stojáka!

1. série Česko Slovensko má talent

Poptávka

Akce
Horonáře moderátorů se velmi liší, uveďte, prosím, orientační rozpočet.

Další údaje

Kontaktní údaje
Jméno společnosti, školy nebo jiné organizace poptávající služby moderátora.
Czech